“RhythmMen”: місія горіння (Святопетрівське та вся Україна)

today 22.05.2020 query_builder 15:49 remove_red_eye 458 bookmarks Вікенд, Новини

Моє телефонне знайомство з Володимиром Швецовим - барабанщиком-віртуозом, учасником гурту "RhythmMen" за збігом обставин (хоча усі випадковості закономірні) відбулося у перші дні впровадження карантину. На запрошення до інтерв'ю у відповідь почув: "У мене і так зараз творчі канікули. Та це й добре, є час духовно попрацювати над собою. Подбати про наповнення себе. Тож і час для інтерв'ю знайдеться".

Особисте знайомство відбулося наступного дня, під час прогулянки майже безлюдними вулицями Боярки. Усі кав'ярні в місті вже припинили роботу. Та на противагу всім "кавовим" і не тільки обмеженням, бесіда видалася напрочуд душевною та життєствердною. Напевно, саме такі розмови щонайкраще рятують від карантинної нудьги та вірусної апатії…

- Нашому проєкту вже понад 10 років. Та час не позначився на його унікальності. Традиційно два рази на рік ми гастролюємо за кордоном, показуючи своє мистецтво. Досі на міжнародній арені наш проєкт лише клонують.

- То як Вам вдалося знайти свою унікальність?

- У 2011 році ми звернули увагу, що на музичному ринку починають з'являтися візуальні шоу, які стають надзвичайно популярними. За кордоном - в Кореї, Китаї - вже влаштовувалися великі світлодіодні візуальні фестивалі, а у нас це лише починалося. Саме тоді я й зрозумів: якщо не я, то хтось найближчим часом це зробить… І ми до свого барабанного шоу додали візуальний елемент. Результат не примусив себе довго чекати.

!

!

Наша довідка

Проєкт "RhythmMen drum show" - це унікальне шоу, яке не має аналогів в Україні; видовище, яке нікого не залишає байдужим; музика, яка змушує рухатися тільки вперед.

У творчому доробку гурту "RhythmMen" - гра на традиційних барабанах, номери з різноманітними етно-барабанами в стилі Afro-Cuban, Brazil, Caribbean, Ukrainian тощо, шоу на залізних бочках, Drum-PJ, Fire-Show, Laser-Show, номери з балетами в різноманітних напрямах, барабанний тімбілдінг, інтерактивне шоу; комплексні рішення з проведення івентів і ще багато іншого.

"RhythmMen" є фіналистом та учасником численних телешоу країни: "Україна має талант", "Сніданок 1+1", "Доброго ранку, країно", "Побий ведучого", "Танці з зірками", "Секретний Фронт", "Ліга зірок", "Народний Оскар", "Guten morgen" та інших.

За свою динамічну історію проєкт завойовував ім'я одного із найбільш популярних шоу країни на всіх спортивних заходах, супроводжуючи мегапроєкти збірної України з футболу, UEFA, FIFA, бої без правил MMA, WWFC, національної хокейної ліги, KickBoxing, художньої гімнастики, панкратіону, чемпіонати бальних танців і K2 з боксу.

!

!

- Яких змін від часу створення проєкту зазнав Ваш репертуар, манера виконання?

- В першу чергу, це зміни якісні. Тобто, наш успіх обумовлений тим, що ми поєднали музику з барабанами і дуже смачно це подали. Ми завжди працювали з певним плейбеком, музичним підкладом, на якому все розвивається. Спочатку використовували вдалі мелодії та хіти. Та поступово почав писати сам - зрештою, прийшов до того, що потрібно створювати власні музичні композиції. Останнім часом ми вийшли переважно на виконання свого матеріалу. Втім, це вимога сьогодення в плані тих же авторських прав і всього, що з цим пов'язане.

А потім, так склалося, що життя звело нас з електронною танцювальною музикою. Я колись був великим скептиком у відношенні до цього напряму. Але людям він подобається. І ми зрозуміли, що в своїй творчості можемо поєднати електронний звук і живі барабани.

Цей мікс дуже підсилює вплив на слухачів. Таке енергетичне поєднання дуже запам'ятовується. Свого часу ми придумали оригінальну подачу такого міксу. Певною мірою надихнув нас на це італійський проєкт "Sarfidu".

Ми ж поєднали електронний звук, музику акустичних барабанів плюс візуальний перфоменс. Відтак маємо три магічних складових нашої філософії - звук, світло, рух. В 2010 році придумали декілька оригінальних елементів власної манери виконання. Паралельно зі світлодіодними барабанами ми граємо на залізних бочках. Це щось дике, містичне, з максимальною експресією, коли викладаєшся максимально. Люди це відчувають, люблять і цінують.

А перша наша спроба стати медійними відбулася ще в 2012 році. Тоді ми зробили зйомки релізу "Dark

Light" ("Світло і темрява"), зняли досить успішне відео, що навіть канал "Music Box" нас взяв у ротацію.

- До речі, а як виникла назва Вашого гурту?

- О, то навіть не історія, а наша філософія! Спочатку ми називалися "АртГрупСтудіо". Та в якийсь момент прийшло розуміння, що така безлика назва зовсім не відображає нашої сутності. Тому в назві "РитмМен" закладена ідея… супергероя (типу Спайдермен)! Тобто - унікального чоловіка, який за допомогою ритму може висловлювати свої почуття, емоції і проявляти себе в житті. Який вбачає своє життя саме в ритмі. Тобто, сама назва несе в собі стратегію розвитку до безкінечності. Адже ми намагаємося бодай і маленькими кроками, але робити все самі. Можливо, з часом цю ідею реалізуємо у чомусь більш глобальному, наприклад, у зйомках фільму.

- А взагалі чи можете розказати, як все починалося?

- Проєкт шоу барабанщиків "RhythmMen drum show" стартував у 2008 році і з перших днів зайняв своє достойне місце у світі концертної індустрії. Тоді я, добротний український барабанщик з двома музичними освітами (Хмельницьке музичне училище (1996 - 2000) та Університет культури (2000 - 2005)), відчув, що сил у мене багато, а от їх реалізації - мало.

Відтак спочатку з'явилося бажання спрямувати свою енергію туди, де вона отримає максимальну реалізацію. А невдовзі трапився випадок, який дозволив мені буквально за лічені години створити колектив і відразу ж виступити. Тому сьогодні я є прикладом того (авт.: сміється), як освіта дає реальний результат.

А потому з'явилися перші запрошення на фестивалі, наприклад, "Трипільське коло". В процесі відшліфовування своєї програми прийшло розуміння того, що людям насправді цікаво в нашому шоу барабанщиків, яке ми почали цілеспрямовано розвивати з 2009 року. Якщо пам'ятаєте, тоді в країні була криза, тому перший свій капітал і першу славу ми заробляли на корпоративних заходах. Це дало нам можливість пошити сценічні костюми, купити комп'ютер для аранжування і відеокамеру, щоб записати собі промел і розвивати всі наші засоби виразності. А найбільшим досягненням 2009 року була пропозиція відкрити стадіон в Дніпропетровську до Євро-2012. Після того наш гурт почали запрошувати у прямі ефіри, на різноманітні телепроєкти та фестивалі. Так ми підкорили Україну.

- Чи змінювався за цей час склад учасників проєкту?

-Найбільш відомий і популярний наш склад - дует-кістяк із Володимира Швецова і Сергія Чініна - залишається незмінним. Коли виступаємо на великих майданчиках, ми розширюємося до 4-6 чи навіть 8 учасників за рахунок кращих барабанщиків України - наших добрих давніх друзів і серйозних професійних партнерів, які працюють із Білик, Могилевською, Hardkiss, групою "С.К.А.Й." тощо. Найчастіше з нами виступають Юрій Захарчук, Роман Полікарпов, Юрій Рибачок, Павло Петренко, Євген Гібілєв. Мені, як організаторові такого проєкту, це надзвичайно імпонує. Але водночас їх статусність, довіра і бажання співпрацювати з нами викликають велику відповідальність.

- Минулого року Ваш виступ викликав справжній фурор на святкуванні Дня села в Святопетрівському. Наскільки важливим був для Вас саме цей виступ?

- Особисто для мене Святопетрівське - це вже рідне село, в якому я живу 5 років. Коли переселився сюди, знайшов тут багато своїх колег-музикантів, "однокашників" по Університету культури. Тому було надзвичайно приємно, що до участі у святкуванні наш гурт "RhythmMen" запросили не просто як мешканців-односельців, а як музичних зірок.

Більше того, у Святопетрівському вже народився мій син Володимир, якому зараз 4 з половиною рочки.

Зараз він також робить свої перші творчі кроки, багато слухає і співає разом зі мною. У нас взагалі творча родина. Адже моя дружина Альона займається спортивними танцями.

- А найближчими творчими планами поділитеся?

- Постійно ведеться студійна робота, додаються останні штрихи до вже майже готового альбому. Особисто я 7 років свого життя витратив на аранжування. Адже чи ненайголовнішим є питання якості в контексті світового звучання. Взагалі, весна для нас - це час Великого посту, а затишшя до Пасхи - це творча відпустка, яка дозволяє нам реалізувати свої творчі ідеї та амбіції. Що встигаємо зробити до Великодня - те й показуємо людям протягом року. Тож маю надію, що цього року наш альбом, на який усі чекають, таки вийде. Сподіваюся, що пандемія закінчиться, прокинеться нормальний гастрольний графік, і у нас буде можливість порадувати не одну країну і не одне місто України новою енергією, за яку нас і люблять.

- А як щодо вільного часу? Як його проводите і чим захоплюєтеся?

- Повірте, вільного часу катастрофічно не вистачає! Такий проєкт, як наш, поглинає повністю. Місія горіння - це дуже нелегкий шлях.

Тому вільний час є продовженням роботи, а захоплення диктуються не лише власними уподобаннями, а й професійними потребами. На першому місці, звичайно ж, спорт (пауерліфтинг, штанга, "залізо-качалка": більше 10 років тренуюся в Гідропарку). Адже в умовах гастрольного графіка з його рваним ритмом і ломаним темпом організм повинен вміти швидко відновлюватися. По 18-20 годин присутності на майданчику, безперервні репетиції, сон 2-3 години на добу, постійні переїзди (навіть по Україні накатували по 100 тисяч км за рік!) - в таких умовах лише спорт допомагає підтримувати організм у тонусі. Друге захоплення - автомобіль. Захоплення, яке є частиною нашої роботи. Адже нас ніхто не катає: у своїх гастрольних подорожах ми завжди самі за кермом. І, звісно ж, читання, переважно - спеціалізованої літератури. Бо постійний розвиток потребує орієнтації в тому, що відбувається в світі. А відповідність сучасності - це окремий твій обов'язок і вимога часу. На додачу - перегляд та аналіз останніх світових фестивалів, їх режисури, світових тенденцій. До старості мені є чому вчитися і дай Боже хоча б щось в цій музиці зрозуміти. Водночас саме музика сприяє розвиткові всіх ділянок мозку.

- Ваш прогноз на найближче музичне майбутнє України?

- Останнім часом в культурі України почалася весна відродження (не знаю, як довго вона триватиме), концертів стало більше - тож будемо сподіватися на краще. Щодо нашого гурту, скажу так: зазвичай, травень, липень, серпень, вересень, жовтень, коли відбуваються Дні міст, маємо великий попит, нам телефонують, нас запрошують, і це приємно. Ми навіть працюємо після хедлайнера. Щиро сподіваюся, що в цьому плані ситуація не зміниться.

Скажу без перебільшення, що на міжнародному рівні українці є ключовим народом. Україна - це унікальний завод розумних і творчих людей. Адже не існує жодної країни світу, де не було б наших артистів - як гастролерів, так і тих, хто працює там на постійній основі. Навіть у найбільш технологічному в світі цирку Cirque du Soleil дуже багато наших артистів. Ми завжди були таким собі енерджайзером творчої думки. А зараз нам потрібно дуже багато енергії, щоб вивести на достойний рівень (в тому числі й міжнародний) нашу науку, мистецтво, виробництво, технології. Тому всім щиро бажаю енергії позитиву! Щоб у всіх і по максимуму завжди був присутній вау-ефект від вашої роботи!

Розмову вів Радислав Кокодзей, позаштатний кореспондент журналу "Корисний формат. Нове передмістя",

фото зі скарбнички проєкту "RhythmMen drum show"

90 запитів за 0,243